ICOANA POCAINTEI ADEVARATE

ICOANA POCAINTEI ADEVARATE

marți, 27 iulie 2010

ABERATIA"CODUL LUI DAVINCI"

M-am plictisit de Codul lui Da Vinci si de aberatiile sataniste ale lui Dan Brown




“Codul” portii Cerului este o Cruce: o bara orizontala si una verticala. Atat !



Dar ce se intampla, totusi?

Codul lui da Vinci este cea mai vanduta carte din toate timpurile, dupa Biblie.



Eu cred ca oamenii urla, striga dupa Divin. Dar, in disperarea lor, incearca sa-si stampere setea arzatoare cu orice tine de ocult.



De ce? Pentru ca golul urias din sufletul nostru este ca o gaura neagra - ne seaca de putere si de energie. “Dumnezeule, Tu usurezi pe acela pe care-l umpli. Si pentru ca nu suntem plini de Tine, suntem o povara pentru noi insine.” spunea Fer. Augustin. Oamenii neumpluti de Hristos simt apasarea unei poveri si a unei greutati imense. Este ca si cum ai avea o stanca uriasa in spate, care iti sfarteca pielea si carnea, si care te zdrobeste sub greutatea ei de sute, de mii de tone de granit.



Sunt sigur ca orice carte de ocultism, inteligent scrisa, ar avea o trecere la fel de mare ca si Codu’ lu’ Brown. Probabil ca in urmatorii 10 ani vor mai aparea vreo 10 carti asemanatoare, cu acelasi succes la public.



Cand vii la crucea Celui Rastignit, afli “codul” pe care trebuie sa-l formezi pentru a deschide poarta Cerului. Acolo SCAPI DE POVARA ! SLAVIT SA FIE HRISTOS - MIELUL LUI DUMNEZEU, CARE RIDICA PACATUL LUMII ! “Codul” cu care deschizi poarta cerului nu este o ecuatie matematica complicata, nici o problema de semiotica, nici macar ceva ascuns, descifrabil doar de catre cei “initiati”. “Codul” portii Cerului este o CRUCE: o bara orizontala si una verticala. Atat !



Chiar si cei fara carte pot forma acest cod. Este acelasi si in japoneza si in engleza, si in rusa si in romana. Cerul s-a unit cu pamantul. Sau Cerul suprapus peste pamant, sau pamantenii mutati in Cer. Hristos impacand lumea cu Tatal.



Dar de ce aleg totusi oamenii ocultul? Pentru ca iubesc mai mult intunerecul decat Lumina. Pentru ca acceptarea lui Hristos ca autoritate in Cer si pe pamant TE OBLIGA SA IEI ATITUDINE, sa-ti recunoasti pacatul. Si sa te pocaiesti. Sa-i ceri iertare lui Dumnezeu. Sa te smeresti, sa te umilesti.



Pocainta? Smerenie? Umilinta? Iertare? Doamne ce cuvinte anacronice in secolul XXI - noul secol al luminilor… Mai degraba secolul luminilor intunecate… Este ceasul intunerecului acum, asta-i clar. Dar va veni Lumina - Hristos, iubitul nostru mire, Luceafarul stralucitor de dimineata. Noaptea aproape a trecut, Ziua cea infricosata este deja pe drum.



...



De fapt m-am plictisit de Codu’ asta a lu'' da Vinci inainte de a-l citi. De fapt nici macar nu am cumparat cartea si drept urmare nici nu am citit-o. De ce? Pentru ca am aflat de la altii una dintre ideile principale ale “Codului" lu'' Brown: cum ca Mantuitorul Iisus Hristos a fost un simplu om. Iar restul minciunilor nu are rost sa le amintesc aici.



Am inteles clar ca nu are sens sa-mi arunc banii si nici sa-mi pierd timpul cu asa ceva. Deoarece contine si propaga o minciuna sfruntata, vis-a-vis de Fiinta cea mai iubita de mine - Domnul Iisus Hristos - am tras concluzia ca este o carte de inspiratie satanista, care nu ma intereseaza. Mai bine ma rog in timpul cat as citi-o, sau citesc Biblia. Iar cu banii cu care as cumpara-o mai bine mananc o prajitura sau ii dau unui sarac.



...



Eu L-am “gustat” pe Hristos. Dupa ce-L gusti pe El, toate codurile din lume, fie ele si best-seller, pentru mine au valoare de gunoi. Codu’ lu’ da Vinci, autor Dan Brown? Gunoi urat mirositor. Demn de groapa de gunoi. Nu-ti pierde timpul sa-l citesti. Nici nu-ti arunca banii la satanisti.



Ioan Ciobota

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu